סקירות המלונות: מה לחפש וממה להתעלם

האם אי פעם הסתכלת על סקירת לינה וחשבת, "יש, אני אשלם קצת יותר על מקום נחמד יותר". אני אשם בזה במאה אחוז. אבל האם זה תמיד נחוץ?

 

החופש והאנונימיות של האינטרנט אפשרו לאתרים כמו TripAdvisor להפוך לאזורי השלכה לאנשים עם צרכים גבוהים, יום רע, או להדביק את מה שהם יודעים.

 

האמת, הרבה יותר קל להיזכר בחוויית מלון מחורבנת ממקום מושלם מאשר מקום "די טוב" או "ממוצע אך פונקציונלי". ובלי שנצטרך לצרף את שמותינו או את פנינו לשום דבר שאנו אומרים בעולם הווירטואלי, חלק מוצאים שזה פשוט מרגיש טוב להתלונן ללא תוצאה או עימות.

 

הבעיה באתרי סקירה

ביקורות רעות מעודדות התבכיינות נוספת. למרות שמשוב שלילי מדויק הוא בעל ערך למטיילים, משוב שלילי לעיתים קרובות מבשר על תלונות נוספות. זה יכול לשלוח מקום לינה סביר לספירלת ביקורות של TripAdvisor כלפי מטה.

כותבי הביקורות אינם מומחי נסיעות. למעשה, לעתים קרובות יותר הם מתלוננים יומיומיים! כמו רבים, השתמשתי ב- TripAdvisor לראשונה כדי לסלק את אכזבותיי כשהייתי נוסע בעל תחזוקה גבוהה בשנה. דירוגי הכוכבים שלי נגעו ברגשות ותקלות, ולא בהשתקפות רחבה. זה הרבה כוח למי שבאמת לא מבקר "בכיר"!

ביקורות רעות לרוב על מספר טובות. וזה לא רק בגלל שמקום הוא "רע" לגיטימי – אנשים נוטים יותר לזכור ולכתוב על חוויה גרועה מאשר בינונית או טובה למדי. זה יכול להטות את ממוצע המלונות להיות נמוך או בינוני, כאשר למעשה המשקל של אותן ביקורות בודדות של כוכב אחד הוא מה שגורר אותו למטה.

 

גלו מה אתם רוצים בדירה

לפני שאתה עוקף את ביקורות הלינה, שאל את עצמך קודם כל: מה הם החובה שלי? מה יאכזב אותי אם היא תת -מידה או לא תסופק כלל? קבע מה חשוב לך לפני שתקבל החלטות על הוצאות נסיעות על סמך ביקורות של זרים מטורפים (לעתים).

 

סדרי עדיפויות נפוצים למטיילים כוללים:

מיקום: האם זה מרכזי? האם אתה צריך לקחת תחבורה ציבורית (ולא אכפת לך)? כמה נגיש זה יהיה מאוחר בלילה? כמה זה קרוב לאטרקציות?

אינטרנט: האם זה פונקציונלי? האם ניתן לספק אלחוטי או שצריך כבל LAN? האם זה נגיש רק בטרקלין או שזה עובד בחדר שלך?

ניקיון: האם יש שירות לחדר (ואם אכפת לך אם לא)? האם כל מה שאתה רוצה מיטה נקייה ומכבסת, או שתתאכזב אם הלובי מיושן והטפט ארכאי?

גודל החדר: האם אתה בררן לגבי כמה מקום שיש לך לשוטט, או שבכל זאת כמעט לא תהיה בחדר שלך?

ארוחת בוקר: האם תתעצבן מארוחת בוקר חינם של טוסט/ריבה פשוטה, או שלא אכפת לך כי זה בחינם?

מיטה: האם תהיי הרוסה לגלות שמיטת "המלכה" היא למעשה שני תאומים דחופים זה לזה (נפוץ באירופה)? או שאתה רק רוצה מקום להניח את הראש בכל לילה?

לאחר שתקבע מה אתה מחפש, סביר שתגלה שהתלונות של אנשים כנראה לא חלות עליך. למשל, אם מישהו נותן למקום כוכב אחד ומזכיר שהחדר נקי אך שירות הלקוחות מבאס, הרי שההתלבטויות שלו לא יחשבו לך ולו במעט.

מחיר: הרבה פעמים מטיילים מחפשים מחיר זול. תוכלו לחסוך כסף על ידי שימוש בקופון לבוקינג בלחיצה כאן.

 

מה לחפש בביקורות

ברגע שאתה יודע מה אתה רוצה, עליך להבחין אילו ביקורות הן אובייקטיביות, ואילו מהוות נקודות רגשיות. לביקורות רגשיות יש שלושה סימנים מובהקים: ציניות, מוגזמת !!! סימני קריאה, ומנעולי CAPS CAPS.

 

שאלות שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​הערכת סקירות:

האם כל היסודות מכוסים? לְמָשָׁל. אינטרנט, ניקיון, מיקום, ערך, שירות לקוחות וכו '? או שמא מתמקדים רק בהיבט אחד (הנתפס לעתים קרובות רע)?

האם הביקורת נראית הוגנת וללא משוא פנים? האם סביר שסיפורי רקע הטו את הסוקר (למשל "לאחר שהחמצנו את הטיסה, אז היינו צריכים להישאר כאן …")?

האם האדם עשה את שיעורי הבית שלו? האם הם מתלוננים על דברים שהם היו צריכים לדעת עליהם, כגון מיקום המלון או תשלום עבור wifi שצוין בבירור?

 

למידע נוסף היכנסו לאתר https://cheaphotelstelaviv.co.il/