עור מלא VS עור אמיתי: איזה מהם טוב יותר?

אתם זקוקים לארנק חדש, ואתם מנסים להחליט בין שני סוגים שונים. האחד מופיע כמיוצר מעור מלא. השני מוטבע בפנים "עור אמיתי". ובכן, אתם חושבים, השני חייב להיות טוב יותר. אינכם בטוחים מהו עור מלא, אך נראה לכם שהמילה "אמיתית" בהחלט משדרת איכות גבוהה. אתם רוכשים את הארנק השני. אתם גאים בארנק העור האמיתי החדש שלכם.

 

אבל. . . האם זה מוצדק?

עור אמיתי: לא מה שאתם חושבים

אם אי פעם מצאתם את עצמכם במצב הזה, אתם לא לבד – זו הנחה נפוצה שלפיה עור אמיתי פירושו האיכות הגבוהה ביותר של עור. מבחינת החומרים, עור הוא בחירה עמידה ואסתטית. עם זאת, ישנן דרגות שונות של עור, ו"עור אמיתי" הוא מונח מעורפל בכוונה: המשמעות היא שהמוצר שלכם עשוי מעור. כשיש לכם מוצר שעליו מוטבע "עור אמיתי", זה אומר שהמוצר שלכם מיוצר משאריות עור באיכות נמוכה ששוייפו, הודבקו ונצבעו לקבלת מראה אחיד. ייתכן שזה אפילו לא עור של פרה. מכיוון שהמונח "עור אמיתי" הוא כה מעורפל, אתם יכולים להניח שכל מוצר המיוצר ממנו עשוי באיכות הנמוכה ביותר של עור. משווקי עור אמיתי יודעים שחלק גדול מהצרכנים מניח ש"אמיתי" משדר איכות גבוהה מבלי לבחון את העניין לעומק. אנחנו כאן כדי לעזור להבטיח שלא תעשו את אותה הטעות.

אז מה זה עור באיכות גבוהה?

שוב, העור כשלעצמו הוא בחירה די טובה של חומר. אך מכיוון שעור אמיתי מיוצר כמעט תמיד מהשאריות לאחר השימוש בעורות היפים ביותר, אם אתם מתכוונים לרכוש מוצר עור, עליכם תמיד לוודא שאתם מקבלים את הדירוג הטוב ביותר של עור שקיים.

 

עור מלא הוא האיכות הגבוהה ביותר של עור, ולכן זה מה שאתם צריכים לרכוש תמיד אם אתם רוצים לקבל מוצר יפה ועמיד לאורך זמן שמשתפר עם הגיל (בניגוד להידרדרות של עור אמיתי). בעיקרון, עור מלא מגיע מהשכבה העליונה של העור, כך שכל השכבות שלמות של העור נכללות. עור מלא הוא חזק ועמיד במיוחד, והמשטח הטבעי שלו אומר שכל מוצר הוא ייחודי ואינדיבידואלי.

ככל שאתם יודעים יותר

עכשיו שאתם יודעים מה זה עור אמיתי, כדאי לכם להימנע מלעשות את הטעות ברכישת מוצר בשם זה במקום מוצר עור מלא. עור אמיתי לא בהכרח אומר שאתם מקבלים מוצר שעשוי מטלאי עור באיכות נמוכה שעובדו כדי להיראות כמו שכבה אחידה – אבל יכול מאוד להיות שזה אכן המצב, וזאת מפני שהמונח כל כך מעורפל. יצרן עור באיכות הגבוהה ביותר לעולם לא ישווק מוצר כעור אמיתי. השורה התחתונה: אם אתם מתכוונים להשקיע בארנק עור, ודאו שאתם בוחרים אחד שלא רק ישתפר עם הגיל, אלא שיהיה ייחודי כמוכם. בחרו תמיד בעור מלא – כך תוכלו לדעת שאתם מקבלים את המוצר הטוב והיפה ביותר בשוק.